Tuningová firma Boba Kettler se již delší dobu ukazuje s nadmíru poladěnými VW Golf, které trhají rychlostní limity a udivují svět. Poslední kreace je však víc než šílená, ostatně, pojďte se na to podívat sami.
Konkrétně jde o Golf druhé generace, který má pod kapotou benzínový motor 2,0 Turbo. Ten dostal vyšší výkon, pohon všech kol a šestistupňovou manuální převodovku. Výsledné parametry však vyrazí dech, protože ani ani některé supersporty by se na tohohle Golfíka nechytaly.
Původními úpravami bylo dosaženo výkonu 850 koní, jenže teď přišla lepší převodovka, větší kola s pneumatikami Toyo R888 o rozměru 225/45 R16 a další úpravy motoru. Nesčetné množství úprav dovedlo vyhnat výkon na 1 233,7 koní a 1 094 Nm točivého momentu. Plnící tlaku turba přitom dosahuje 4,4 baru a motor chce palivo E85.
Přiložené video pak ukazuje, co všechno je tohle monstrum schopno ukázat na silnici. Tak například zrychlení z 100 na 200 km/h trvá pouhé 3 sekundy, ještě že má Golf pohon 4x4, i když jak je patrné, při takovém výkonu prokluzují všechna kola i na suchu...
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?