Silný vidlicový šestiválec, pohon všech kol a stovka pod 4,5 sekundy. To bude nová RS4 Avant.
Nejen fanoušci Audi, ale celý motoristický svět zná modely RS. Praktický RS4 Avant nevyjímaje. Všichni předpokládali, že se nové RS4 Avant dočkáme až za rok až rok a půl. Jenže vše bude asi trochu jinak.
„Dorazí dřív, než jste čekali“, zaznělo z úst Heinze Hollerwegera šéfa divize quattro. Nezůstal jen u neurčitých odpovědí. Prozradil, že se můžeme těšit na „inovovanou V6 s výkonem přes 320 kW“.
Zároveň nadhodil téma USA a RS4 Avant, kde moc kombíky nefrčí a ty ostré ještě méně. Proto se dle jeho slov nabízí „alternativa v podobě nové RS5 Sportback, ale to už zase předvídáme“, ukončil spekulace.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?