Silný vidlicový šestiválec, pohon všech kol a stovka pod 4,5 sekundy. To bude nová RS4 Avant.
Nejen fanoušci Audi, ale celý motoristický svět zná modely RS. Praktický RS4 Avant nevyjímaje. Všichni předpokládali, že se nové RS4 Avant dočkáme až za rok až rok a půl. Jenže vše bude asi trochu jinak.
„Dorazí dřív, než jste čekali“, zaznělo z úst Heinze Hollerwegera šéfa divize quattro. Nezůstal jen u neurčitých odpovědí. Prozradil, že se můžeme těšit na „inovovanou V6 s výkonem přes 320 kW“.
Zároveň nadhodil téma USA a RS4 Avant, kde moc kombíky nefrčí a ty ostré ještě méně. Proto se dle jeho slov nabízí „alternativa v podobě nové RS5 Sportback, ale to už zase předvídáme“, ukončil spekulace.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.