Už delší dobu jsme tu neměli nic od úpravce se jménem TOPCAR, jenže to se dnes změnilo a tak vám můžeme představit nový model 911 GTR Carbon Edition.
TOPCAR si připravil dvě verze, přičemž základem té první je Porsche 911 (991), které dostalo hromadu dílů z uhlíkových vláken. Nejnovější tuningový kit zahrnuje nahrazení 90% standardních panelů karoserie panely z uhlíkových vláken. Samozřejmě s tím je spojen i výrazný úbytek na váze a nárůst ceny, který činí 15 tisíc Eur.
V nabídce je však i dražší Stinger GTR, u kterého činí příplatek 49,080 Eur. Nutností je i připočtení částky 10,000 Eur za instalaci a rázem dostanete velmi drahý kousek od Porsche a TOPCAR. Tento konkrétní vůz je založen na verzi Turbo S a ve své standardní konfiguraci nabízí cenovku 197,041 Eur.
Oproti standardu však vůz dostal litá kola ADV.1, body kit z karbonových dílů, kabinu s velkým množstvím zlatých akcentů v kombinaci s uhlíkovými dekory a kůží Nappa. Za to vše si však TOPCAR nechá pěkně zaplatit, protože za celý vůz si i s příplatky naúčtuje 290,000 Eur (v přepočtu 8 milionů Kč)
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?