Už delší dobu jsme tu neměli nic od úpravce se jménem TOPCAR, jenže to se dnes změnilo a tak vám můžeme představit nový model 911 GTR Carbon Edition.
TOPCAR si připravil dvě verze, přičemž základem té první je Porsche 911 (991), které dostalo hromadu dílů z uhlíkových vláken. Nejnovější tuningový kit zahrnuje nahrazení 90% standardních panelů karoserie panely z uhlíkových vláken. Samozřejmě s tím je spojen i výrazný úbytek na váze a nárůst ceny, který činí 15 tisíc Eur.
V nabídce je však i dražší Stinger GTR, u kterého činí příplatek 49,080 Eur. Nutností je i připočtení částky 10,000 Eur za instalaci a rázem dostanete velmi drahý kousek od Porsche a TOPCAR. Tento konkrétní vůz je založen na verzi Turbo S a ve své standardní konfiguraci nabízí cenovku 197,041 Eur.
Oproti standardu však vůz dostal litá kola ADV.1, body kit z karbonových dílů, kabinu s velkým množstvím zlatých akcentů v kombinaci s uhlíkovými dekory a kůží Nappa. Za to vše si však TOPCAR nechá pěkně zaplatit, protože za celý vůz si i s příplatky naúčtuje 290,000 Eur (v přepočtu 8 milionů Kč)
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.