Už delší dobu jsme tu neměli nic od úpravce se jménem TOPCAR, jenže to se dnes změnilo a tak vám můžeme představit nový model 911 GTR Carbon Edition.
TOPCAR si připravil dvě verze, přičemž základem té první je Porsche 911 (991), které dostalo hromadu dílů z uhlíkových vláken. Nejnovější tuningový kit zahrnuje nahrazení 90% standardních panelů karoserie panely z uhlíkových vláken. Samozřejmě s tím je spojen i výrazný úbytek na váze a nárůst ceny, který činí 15 tisíc Eur.
V nabídce je však i dražší Stinger GTR, u kterého činí příplatek 49,080 Eur. Nutností je i připočtení částky 10,000 Eur za instalaci a rázem dostanete velmi drahý kousek od Porsche a TOPCAR. Tento konkrétní vůz je založen na verzi Turbo S a ve své standardní konfiguraci nabízí cenovku 197,041 Eur.
Oproti standardu však vůz dostal litá kola ADV.1, body kit z karbonových dílů, kabinu s velkým množstvím zlatých akcentů v kombinaci s uhlíkovými dekory a kůží Nappa. Za to vše si však TOPCAR nechá pěkně zaplatit, protože za celý vůz si i s příplatky naúčtuje 290,000 Eur (v přepočtu 8 milionů Kč)
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.