Nová A4 byla oficiálně odhalena teprve před pár hodinami a my už máme první render jejího ostrého derivátu, tedy verze RS4 Avant.
Audi plánuje přesně a neomylně. Nejdříve základní verze s karoserií sedan a kombi, za rok ostřejší S4 a S4 Avant a na závěr nejostřejší a brutální RS4 Avant. My jsme tak trochu Audi předběhli a už dnes vám můžeme naznačit, jak bude nejostřejší kombík od Audi vypadat.
Nebojte se, že se dozvíte jen jak bude vypadat. My už víme, co bude, respektive nebude mít pod kapotou. Nic naplat, downsizing vládne světu, RS4 Avant se tedy rozloučí s V8 o objemu 4,2 litru. Nahradí jí nejspíše dvojitě přeplňovaná V6 s objemem 3,0 litru.
Spekuluje se i o tom, že by RS4 mohla dostat i elektrické turbo. Nechme ale dohadů, teď servírujeme fakta. Mezi ně také patří to, že po vzoru základní A4, i nejostřejší verze zhubne. Nevíme o kolik, ale odhadujeme, že to bude kolem 100 kg. Lehčí, silnější, větší rozvor a rozchod, no zní to zatím dost slibně.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.