Nová A4 byla oficiálně odhalena teprve před pár hodinami a my už máme první render jejího ostrého derivátu, tedy verze RS4 Avant.
Audi plánuje přesně a neomylně. Nejdříve základní verze s karoserií sedan a kombi, za rok ostřejší S4 a S4 Avant a na závěr nejostřejší a brutální RS4 Avant. My jsme tak trochu Audi předběhli a už dnes vám můžeme naznačit, jak bude nejostřejší kombík od Audi vypadat.
Nebojte se, že se dozvíte jen jak bude vypadat. My už víme, co bude, respektive nebude mít pod kapotou. Nic naplat, downsizing vládne světu, RS4 Avant se tedy rozloučí s V8 o objemu 4,2 litru. Nahradí jí nejspíše dvojitě přeplňovaná V6 s objemem 3,0 litru.
Spekuluje se i o tom, že by RS4 mohla dostat i elektrické turbo. Nechme ale dohadů, teď servírujeme fakta. Mezi ně také patří to, že po vzoru základní A4, i nejostřejší verze zhubne. Nevíme o kolik, ale odhadujeme, že to bude kolem 100 kg. Lehčí, silnější, větší rozvor a rozchod, no zní to zatím dost slibně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.