Nová A4 byla oficiálně odhalena teprve před pár hodinami a my už máme první render jejího ostrého derivátu, tedy verze RS4 Avant.
Audi plánuje přesně a neomylně. Nejdříve základní verze s karoserií sedan a kombi, za rok ostřejší S4 a S4 Avant a na závěr nejostřejší a brutální RS4 Avant. My jsme tak trochu Audi předběhli a už dnes vám můžeme naznačit, jak bude nejostřejší kombík od Audi vypadat.
Nebojte se, že se dozvíte jen jak bude vypadat. My už víme, co bude, respektive nebude mít pod kapotou. Nic naplat, downsizing vládne světu, RS4 Avant se tedy rozloučí s V8 o objemu 4,2 litru. Nahradí jí nejspíše dvojitě přeplňovaná V6 s objemem 3,0 litru.
Spekuluje se i o tom, že by RS4 mohla dostat i elektrické turbo. Nechme ale dohadů, teď servírujeme fakta. Mezi ně také patří to, že po vzoru základní A4, i nejostřejší verze zhubne. Nevíme o kolik, ale odhadujeme, že to bude kolem 100 kg. Lehčí, silnější, větší rozvor a rozchod, no zní to zatím dost slibně.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?