Alfa Romeo připravuje již delší dobu sedan, se kterým hodlá vyhlásit válku německým vládcům této třídy. Tato zcela nová Alfa ponese pravděpodobně jméno Giulia a představí se již 24. června.
Podle informací britského AutoCaru se má jednat o středně velký čtyř dveřový sedan s pohonem zadních kol. A do prodeje by se měl dostat již na jaře příštího roku.
Nejzajímavější informací je (alespoň pro mě), že pod kapotou této budoucí Italky by se mohl objevit motor V6, který byl vyvinut samotným Ferrari. Vlastně by se mělo jednat o stejný motor, který by v budoucnu mohl pohánět budoucí Ferrari Dino.
Tento fakt koresponduje se záměrem Alfy učinit z Giulie dynamický sedan. O svých německých socích (BMW M3, Mercedes C, Audi A3) mluví totiž jako o chladných a klinických vozech bez duše.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.