BMW potichoučku připravuje nový motor pro BMW řady 4. Ten se postaví na samotný začátek ceníku.
Kolegové z nizozemského Autoweeku dostali do rukou nový ceník řady 4 s platností od 1. Července, kde na začátku nenajdete 420i, ale 418i.Ta ale pod kapotou neskrývá 1,8 jak by se zdálo. Co naplat, že 420i má pod kapotou čtyřválcový dvoulitr. Verze 418i pod kapotou skrývá tříválcový zážehový agregát s objemem válců 1,5 litru.
Tříválec je, to snad nikoho nepřekvapí, přeplňovaný turbodmychadlem. Díky němu nabídne výkon 136 koní a maximum točivého momentu 220 Nm v rozmezí od 1250 do 4300 otáček za minutu. To nezní moc slibně, že? Díky poměrně lehké konstrukci Grand Coupé tento výkon stačí na docela zajímavou dynamiku.
Maximálně tříválec rozjede BMW 4 na rychlost 210 km/h a zrychlení na 100 km/h bude trvat kolem 9 sekund. Přitom se spotřeba nedostane přes 5,5 litru.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.