Technické závady se nevyhýbají žádným vozům, dokonce ani těm za 20 milionů korun. Porsche svolává do servisů přes 200 vozů 918 Spyder.
Porsche oficiálně oznámilo, že je velice pravděpodobné, že zhruba 223 vozů prodaných v USA a několik vozů v Evropě má ve svých útrobách vadnou součástku.
Na vině má být svazek kabelů vedoucí k ventilátoru chladiče. Na svolávání vozů v důsledku objevení závady jsme v posledních letech sice zvyklí, ale asi jen málokdo by řekl, že takové problémy může mít i automobilka takového jména jako je Porsche.
Co je, ale k podivu nejvíce je to, že se jedná o závodu na voze 918 Spyder! Člověk by očekával, že když utratí 20 milionů korun za auto, bude to auto postaveno pořádně. A ejhle ono není.
Ještě více je pak k zamyšlení, když si uvědomíme, že toto hyperauto za svou krátkou existenci zažívá již třetí vlnu svolávání do servisů. V předchozích dvou případech se jednalo o chybu zavěšení, které by dle vyjádření inženýrů Porsche mohlo selhat po delší době jízdy ve vysoké rychlosti.
Ale nehaňme jen Porsche. Dvakrát dražší LaFerrari už si také prožilo svou svolávací akci. Během té bylo vyměněno protipožární obložení nádrže za nové.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?