Vídeňské Motor Symposium je v plném proudu a nechybí zde ani Volkswagen, jenž zde představil zcela nový twin-turbo 6,0-litrový motor W12 TSI.
Dle slov samotných zástupců značky se má jednat o "nejekonomičtější dvanáctiválcový motor v segmentu luxusních vozů," je vybaven systémem Start / Stop a technologií deaktivace válců. Motor také kombinuje technologii FSI od Audi s přímým vstřikováním s technikou TMPI od Bentley, která nabízí vícebodové vstřikování.
Pohonná jednotka má dále své vlastní adaptivní odpružení, které využívá elektromagnetický pohon k vyrovnání vibrací. Společnost rovněž potvrdila, že motor má "olejový okruh vhodný pro použití v terénu", který jak se zdá, naznačují, že bude použit v Bentley Bentayga.
Pokud jde o výkon, jednotka produkuje 608 koní a 900 Nm točivého momentu mezi 1500 - 4500 ot/min. To umožní dosud nezveřejněnému modelu zrychlení z 0-100 kmh za méně než čtyři sekundy a nejvyšší rychlost přesahující 300 km / h.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.