Známý úpravce Vorsteiner vydal nový tuningový program pro italský supersport Lamborghini Huracan.
Vůz je vybaven pouze menšími změnami, včetně nového zadního křídla, která zlepšuje proudění vzduchu a dynamiku. Vůz je možné objednat buď s hliníkovými sloupky nebo z uhlíkových vláken pro "optimální úsporu hmotnosti". Vzadu si své místo našlo uhlíkové zadní křídlo, které je možné mít k dispozici za příplatek.
Vorsteiner nainstaloval nová litá kola o rozměru 20´a 21-palcová matně černá kola z lehké slitiny a kontrastní červené brzdové třmeny. Stroj nese červený odstín karoserie Rosso Mars, černou střechu a černý střední pás na přední kapotě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.