Ferrari 488 GTB má problém, McLaren oprášil své závodní zkušenosti a vytvořil 675LT.
Pro skutečné automobilové nadšence s patřičnými financemi připravil McLaren model 675LT. Ten vychází z modelu 650S, oproti němu je však o 100 kg lehčí. Jeho suchá hmotnost činí pouhých 1230 kg.
Kromě odtučňovací kůry prošel McLaren i úpravou aerodynamiky. Přední nárazník umí větší přítlak, stejně tak i nově tvarovaný zadní difuzor. Například zadní aerodynamická brzda je o 50% větší.
I motor prošel úpravami. Přeplňovaný 3,8 litrový osmiválec má jiný tvar spalovací komory, optimalizovalo se tření, dostal nová turbodmychadla nebo jiný výfukový systém.
Výsledek stojí zato. Výkon 675 koní a točivý moment 700 N.m. Z klidu na stovku zrychlí McLaren 675LT za 2,9 sekundy, zrychlení na dvojnásobnou rychlost trvá 7,9 sekundy a rozjede se až na rychlost 330 km/h. Co na to nové Ferrari 488 GTB?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.