Ferrari 488 GTB má problém, McLaren oprášil své závodní zkušenosti a vytvořil 675LT.
Pro skutečné automobilové nadšence s patřičnými financemi připravil McLaren model 675LT. Ten vychází z modelu 650S, oproti němu je však o 100 kg lehčí. Jeho suchá hmotnost činí pouhých 1230 kg.
Kromě odtučňovací kůry prošel McLaren i úpravou aerodynamiky. Přední nárazník umí větší přítlak, stejně tak i nově tvarovaný zadní difuzor. Například zadní aerodynamická brzda je o 50% větší.
I motor prošel úpravami. Přeplňovaný 3,8 litrový osmiválec má jiný tvar spalovací komory, optimalizovalo se tření, dostal nová turbodmychadla nebo jiný výfukový systém.
Výsledek stojí zato. Výkon 675 koní a točivý moment 700 N.m. Z klidu na stovku zrychlí McLaren 675LT za 2,9 sekundy, zrychlení na dvojnásobnou rychlost trvá 7,9 sekundy a rozjede se až na rychlost 330 km/h. Co na to nové Ferrari 488 GTB?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?