Německý tuner Carlsson nelenil a krátce po představení nejnovějšího Smartu Fortwo vydal první tuningový balíček. Ten předvede živě na letošním autosalonu v Ženevě.
Je to jejich první ukázka toho, jak upravit třetí generaci Smartu Fortwo. Ten dostal řadu kosmetických vylepšení, kde přibyly přední a zadní spoilery spolu s výfukovým systémem vyvinutým přímo firmou Carlsson. ForTwo dostal o vetší 17ti palcová litý sportovní kola a sportovní pružiny snížili malého Smarta hned o několik milimetrů.
V kabíně se Smart ForTwo dočkal hliníkových nášlapů pedálů, koženého čalounení sedadel a volantu potaženého Alcantarou. Na podlaze trůní na zakázku vyrobené rohože a interiér dostal i četné množství dekorativních doplňků.
Carllson zatím nevydal žádný upgrade pro motor takže si budeme muset počkat až na verzi Brabus. Ta přijde pravděpodobně koncem tohoto roku s posíleným tříválcovým motorem 0.9 TCE s výkonem okolo 120 koní. To představuje nárůst výkonu oproti standardu o 30 koní.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.