Mysleli jste si, že nedávno představené BMW X5 M je naprostým vrcholem a že už nic lepšího být nemůže? U Manhart Performance vás vyvedou z omylu.
Ti totiž jedno nové X5 M vzali a přepracovali ho k dokonalosti. Auto dostalo jmenovku MHX5 750 a je vybaveno dodatečným body kitem, předním spojlerem, jinou mřížkou chladiče a kapotou z uhlíkových vláken. Na snímcích jsou také vidět kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken, zadní difuzor, sportovnější výfukový systém a kovaná kola o velikosti 23 palců.
Pod kapotou se ocitl twin-turbo 4,4-litrový osmiválec, jenž je naladěn na 750 koní a poskytuje 1000 Nm točivého momentu. Firma zatím odmítla uvolnit výkonové specifikace, ale model by měl být podstatně rychlejší než X5 M. To samo o sobě zrychluje z 0-100km/h za 4,2 sekundy a rozjede se až na elektronicky omezených 250 km / h.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?