Mysleli jste si, že nedávno představené BMW X5 M je naprostým vrcholem a že už nic lepšího být nemůže? U Manhart Performance vás vyvedou z omylu.
Ti totiž jedno nové X5 M vzali a přepracovali ho k dokonalosti. Auto dostalo jmenovku MHX5 750 a je vybaveno dodatečným body kitem, předním spojlerem, jinou mřížkou chladiče a kapotou z uhlíkových vláken. Na snímcích jsou také vidět kryty zpětných zrcátek z uhlíkových vláken, zadní difuzor, sportovnější výfukový systém a kovaná kola o velikosti 23 palců.
Pod kapotou se ocitl twin-turbo 4,4-litrový osmiválec, jenž je naladěn na 750 koní a poskytuje 1000 Nm točivého momentu. Firma zatím odmítla uvolnit výkonové specifikace, ale model by měl být podstatně rychlejší než X5 M. To samo o sobě zrychluje z 0-100km/h za 4,2 sekundy a rozjede se až na elektronicky omezených 250 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.