Citroen DS4 získává nové motory a moderní technologie

ar5, 5. února 2015, 09:48 Google+

Luxusní vůz Citroen DS 4 dostal kromě nedávného faceliftu i tři nové motory, v nichž se snoubí úspornost a výkonnost.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Jedná se o jednotky THP 165 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, BlueHDi 150 s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6 a jednotku Blue HDi180 s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6. Všechny splňují emisní normu Euro 6 a díky tomu se DS4 dostalo mezi nejlepší vozy svého segmentu. Vůz je nyní současně vybaven dotykovou navigací a systémem hands free nastupování a startování, který byl doposud vyhrazen vyšším segmentům.

Po benzínovém tříválcovém motoru a motoru BlueHDi 120 z konce roku 2014 se nabídka obohatila o nový benzínový motor THP 165 S&S s automatickou převodovkou EAT6 a o dva nové dieselové motory BlueHDi 150 S&S s manuální převodovkou BVM6  a Blue HDi 180 S&S s automatickou převodovkou EAT6. Zákazník tak získává ještě větší výkon a nižší spotřebu.

Benzínový motor THP 165 S&S s novou automatickou šestistupňovou převodovkou vykazuje vynikající spotřebu 5,5 l / 100 km, což je úspora o 29 % oproti motoru THP 160 a vypouští emise C02 ménší než 130 g/km. Díky těmto výsledkům se motor řadí mezi ty nejlepší v rámci konkurence.

Mezi dieselovými motory září motor Blue HDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou BVM6, u něhož bylo dosaženo úspory točivého momentu o 50 Nm, nárustu výkonu o 25 koní a snížení spotřeby o více než 20 % oproti motoru HDi 135. Výsledkem je spotřeba paliva 3,9 l / 100 km, emise CO2 100 g / km a točivý moment 370 Nm. Z hlediska těchto tří kritérií se  DS4 s motorem Blue HDi 150 S&S BVM6  stává referenční hodnotou, zejména díky točivému momentu, který je o 20–70 Nm vyšší než u hlavních konkurenčních vozů.

Dalším dieselovým motorem, který se u vozu DS4 objevuje na začátku letošního roku, je motor Blue HDi 180 S&S EAT6. Tento motor s novou automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6 nabízí zákazníkům vynikající výkony a energetickou úspornost. Spotřeba 4,3 l / 100 km, emise CO2 113 g / km a točivý moment 400 Nm, což je nejlepší točivý moment v této kategorii.

Klíčovou hodnotou značky DS jsou i nové technologie, začátkem roku se proto poprvé objevují dvě novinky: systém hands free nastupování a startování a dotyková navigace. Díky systému hands free nastupování a startování může zákazník otevřít, zavřít a nastartovat vůz, aniž by vytáhl elektronický klíč z kapsy – systém jej nalezne v okruhu 2 metrů kolem vozu. Nový dotykový displej 7’’ s vysokým rozlišením usnadňuje používání navigace a dalších funkcí a přispívá k lepší ergonomii kabiny vozu.

Vytisknout

Diskuze: Citroen DS4 získává nové motory a moderní technologie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Hyundai i20 Coupe zná svou cenu, je o 95 tisíc dražší než pětidvířko - anotační foto

Hyundai i20 Coupe zná svou cenu, je o 95 tisíc dražší než pětidvířko

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud