Německý tuner Brabus představil další tuningový paket pro Mercedes-Benz GLA, v hlavní roli je zvýšený výkon a oranžová barva.
Brabus už ukázal nespočet paketů v loňském roce a nyní soustředil svou pozornost směrem k GLA 220 CDI. Vůz má na sobě dost efektní oranžový lak karoserie v kombinaci s několika lesklými černými akcenty. Mezi ně se řadí například přední spojler, boční prahy, kola z lehkých slitin, střešní nosiče, zadní křídlo a difuzor, který je lemován čtveřicí koncovek výfukového systému.
Vizuální vylepšení jsou sladěny s upraveným čtyřválcovým turbodieselem o objemu 2,2 litru, který díky kitu Plug & Play D3 zvedá výkon o 40 koní a 60 Nm na výsledných 210 koní a 410 Nm točivého momentu. Po jeho instalaci tak GLA 220 CDI od Brabusu zrychlí z 0 na 100 km / h za 8 sekund a rozjede se až na 220 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?