Německý tuner Brabus představil další tuningový paket pro Mercedes-Benz GLA, v hlavní roli je zvýšený výkon a oranžová barva.
Brabus už ukázal nespočet paketů v loňském roce a nyní soustředil svou pozornost směrem k GLA 220 CDI. Vůz má na sobě dost efektní oranžový lak karoserie v kombinaci s několika lesklými černými akcenty. Mezi ně se řadí například přední spojler, boční prahy, kola z lehkých slitin, střešní nosiče, zadní křídlo a difuzor, který je lemován čtveřicí koncovek výfukového systému.
Vizuální vylepšení jsou sladěny s upraveným čtyřválcovým turbodieselem o objemu 2,2 litru, který díky kitu Plug & Play D3 zvedá výkon o 40 koní a 60 Nm na výsledných 210 koní a 410 Nm točivého momentu. Po jeho instalaci tak GLA 220 CDI od Brabusu zrychlí z 0 na 100 km / h za 8 sekund a rozjede se až na 220 km / h.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.