Britští odborníci z firmy Kahn design vydali balíček úprav pro pětidveřový Range Rover Evoque.
Evoque je možná jeden z nejstylovějších modelů. které jsou v současné době k prodeji, ale ani to nezastavilo Kahn design od vypracování tuningového programu pro verzi s pěti dveřmi. Pod jeho kapotou je motor o objemu 2.2 litru SD4 s výkonem 190 koní a brit získal na zakázku dělaná 20-palcová matná kola a jiný zadní nárazník obsahující lesklý černý difuzor.
K dispozici je také centrálně umístěná dvojitá koncovka výfuku, širší zadní blatníky, svislé proužky LED pro denní svícení a přepracovaná přední mřížka s 3D vzhledem. Změny se podívaly i do interiéru, kde najdeme nerezové prahové desky uhlíkové dekory na středové konzoli. Kahn také nainstaloval hliníkové pedály, prostorový kamerový systém a přidal panoramatické střešní okno.
Konkrétní Range Rover Evoque na snímku se všemi změnami stojí 39.875 liber, ovšem není samozřejmě problém přepracovat i evropskou verzi s řízením nalevo.
Zdroj: Kahn design přes kahndesign.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.