Komu by bylo málo standardní BMW M235i, může zvolit verzi od AC Schnitzer, která představila svůj nový tuning program právě pro tento model.
Tuningový paket zahrnuje celou řadu prvků z uhlíkových vláken, včetně předního splitteru, zadní difuzor a kryty zrcátek. Společnost také nabízí střešní spoiler, sportovní výfukový systém a 18 až 20 palcová kola z lehkých slitin. Zákazníci si mohou také objednat sportovní nebo závodní odpružení, jenž je nastavitelné a snižuje světlou výšku o 30 až 40 mm.
AC Schnitzer nabízí i úpravu interiéru, kde se dají objednat prvky jako je hliníkové madlo ruční brzdy, velurové autokoberce, pedály z lehkých slitin a různé další dekory. Pod kapotou je umístěn 3,0 litrový TwinPower Turbo šestiválec, který je v tomto případě naladěn na 380 koní. To by mělo umožnit modelu zrychlení z 0 - 100 km / h za méně než pět sekund.
Společnost také nabízí zvýšení výkonu pro varianty se vznětovým motorem. Verze 218d může být naladěna na výkon 171 koní, zatímco silnější 220d může nabídnout až 218 koní. V neposlední řadě je tady i 225D s možností výkonu 258 koní.
Zdroj: AC Schnitzer
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.