Žhavé informace ohledně chystaného faceliftu pro Porsche 911 naznačují velké změny. Nejradikálnější obměna proběhne pod kapotou. Na co se můžeme „těšit“?
Ještě před příchodem současné generace kultovní 911, se často mluvilo o tom, že motorům s atmosférickým plněním u Porsche dozvonilo a nahradí je přeplňované agregáty. Jak se nakonec ukázalo, byly o jen spekulace a špatné domněnky. Teď se znovu začíná mluvit na to samé téma. Nyní jsou tyto domněnky o trochu více důvěryhodné.
Na příští rok se se chystá facelift, který podle magazínu Total 911, přinese značné změny pod kapotu. Nově by měly být všechny agregáty „dopované“ turbodmychadlem. V závislosti na verzi, půjde o přeplňování jedním, či dvěmi turbodmychadly. Znamená to, že downsizing se dostane i do Porschce?
To s určitostí zatím nemůžeme říci. Těmto spekulacím nahrává i informace, že interní označení kultuvní 911 bude nově kód 992 (doposud 991), což vytvoří „hranici“ mezi atmosférickou a přeplňovanou „érou“.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.