Žhavé informace ohledně chystaného faceliftu pro Porsche 911 naznačují velké změny. Nejradikálnější obměna proběhne pod kapotou. Na co se můžeme „těšit“?
Ještě před příchodem současné generace kultovní 911, se často mluvilo o tom, že motorům s atmosférickým plněním u Porsche dozvonilo a nahradí je přeplňované agregáty. Jak se nakonec ukázalo, byly o jen spekulace a špatné domněnky. Teď se znovu začíná mluvit na to samé téma. Nyní jsou tyto domněnky o trochu více důvěryhodné.
Na příští rok se se chystá facelift, který podle magazínu Total 911, přinese značné změny pod kapotu. Nově by měly být všechny agregáty „dopované“ turbodmychadlem. V závislosti na verzi, půjde o přeplňování jedním, či dvěmi turbodmychadly. Znamená to, že downsizing se dostane i do Porschce?
To s určitostí zatím nemůžeme říci. Těmto spekulacím nahrává i informace, že interní označení kultuvní 911 bude nově kód 992 (doposud 991), což vytvoří „hranici“ mezi atmosférickou a přeplňovanou „érou“.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?