Bitva o nejrychlejší zajetí jednoho kola na okruhu Nürburgring poslední dobou utichla, terpve dnes tu máme jednoho z jejích hlavních představitelů, který jde oficiálně do prodeje.
Jedná se o Seat Leon Cupra Sub8 Performance Pack. I když mu okruhový rekord vydržel jen chvíli, i přesto se Seat rozhodl přesnou specifikaci pustit mezi své zákazníky. Paket s označením Sub8 Performance Pack k Leonu Cupra přidá účinnější a větší brzdy s průměrem kotoučů 370 mm, což je o 30 mm víc, než u Cupry 280.
Jejich součastí jsou i čtyřpístkové třmeny Brembo, vůz dostal i perfektně vypadající litá sportovní 19" kola. Paket je prozatím dostupný jen ve Velké Británii za částku 2025 liber, postupně se ale dostane i na další trhy v Evropě. Komu by to bylo málo, může ještě v budoucnu přihodit něco málo přes deset tisíc korun za sportovní pneu Michelin Pilot Sport Cup 2.
Seat Leon Cupra Sub8 ovšem v Británii není jedinou novinkou. Britové mají oproti zbytku světa možnost zvolit si i Leona Cupru v provedení Black Line a White Line. U těchto edic se objeví speciální 19" kola a barevně odlišená zpětná zrcátka. Za příplatek 1250 liber Seat dovybaví vozidlo vyhřívanými skořepinami s logem Cupra a ostřikovači předních světel.
zdroj: Carscoops
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.