Německý úpravce Fostla vydal nový tuningový program pro předešlou verzi už tak dost ostrého BMW X5 M (E70).
Vysoce výkonné BMW kategorie SAV obdrželo matný červený lak karoserie zkombinovaný s černými doplňky, jako jsou zčernalé kryty předních světlometů či kryty zpětných zrcátek. Nová jsou i tónovaná boční okna a lesklý černý povrch najdeme i na dalších chromovaných částech v interiéru. Pro pořádnou parádu navíc X5 M Fostla dostalo 21-palcová litá kola s nízkoprofilovými pneumatikami.
Významnější změna však nastala pod kapotou, kde sériový 4,4-litrový motor V8 twin-turbo obdržel výkonový kit a pro řádný zvukový doprovod Fostla instalovala výfukové potrubí Akrapovic. Díky těmto vylepšením se výkon motoru zvýšil z 555 koní a 680 Nm na 650 koní a 900 Nm točivého momentu. S tím už se dá slušně zatopit i lecjakému ostrému sportovnímu sedanu.
Bližší technické údaje zatím nebyly zveřejněny, ale tato přepracovaná X5 M by měla zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h pod 4,7 sekundy, přičemž maximálka bude i nyní omezena na hodnotu 250 km / h. Nakonec je vhodné zmínit, kolik vás bude celá úprava od firmy Fostla stát. Pokud jste dostatečně majetní, což v případě vlastnictví X5 M být musíte, pak si připravte 8.000 Eur.
Zdroj: Fostla
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.