Německý úpravce Fostla vydal nový tuningový program pro předešlou verzi už tak dost ostrého BMW X5 M (E70).
Vysoce výkonné BMW kategorie SAV obdrželo matný červený lak karoserie zkombinovaný s černými doplňky, jako jsou zčernalé kryty předních světlometů či kryty zpětných zrcátek. Nová jsou i tónovaná boční okna a lesklý černý povrch najdeme i na dalších chromovaných částech v interiéru. Pro pořádnou parádu navíc X5 M Fostla dostalo 21-palcová litá kola s nízkoprofilovými pneumatikami.
Významnější změna však nastala pod kapotou, kde sériový 4,4-litrový motor V8 twin-turbo obdržel výkonový kit a pro řádný zvukový doprovod Fostla instalovala výfukové potrubí Akrapovic. Díky těmto vylepšením se výkon motoru zvýšil z 555 koní a 680 Nm na 650 koní a 900 Nm točivého momentu. S tím už se dá slušně zatopit i lecjakému ostrému sportovnímu sedanu.
Bližší technické údaje zatím nebyly zveřejněny, ale tato přepracovaná X5 M by měla zvládnout zrychlení z 0 na 100 km/h pod 4,7 sekundy, přičemž maximálka bude i nyní omezena na hodnotu 250 km / h. Nakonec je vhodné zmínit, kolik vás bude celá úprava od firmy Fostla stát. Pokud jste dostatečně majetní, což v případě vlastnictví X5 M být musíte, pak si připravte 8.000 Eur.
Zdroj: Fostla
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?