Firma Mansory je známa svými úpravami modelů od Porsche a ke dnešku vydala první ladičský program pro faceliftované Porsche Panamera.
Mansory použilo kontroverzní recept na Porsche Panamera Turbo, který jak vidíte, přichází se širokou škálou vnějších změn. Díky tomu se může vylepšená Panamera pochlubit přepracovaným díly z uhlíkových vláken, širšími blatník, bočními prahy, ostře vypadající přední kapotou a LED světly pro denní svícení. Nechybí ani velké vstupy pro vzduch k motoru a sportovní výfukové potrubí.
Původní originální disky byly nahrazeny 22-palcovými kovanými koly s pneumatikami o rozměru 263/30/22 vpředu a 305/25/22 vzadu. V interiéru je spousta doplňků z uhlíkových vláken spolu s hliníkovými nášlapy pedálů, osvětlené prahové desky s nápisem "Mansory" a na zakázku vyšívanými podlahovými rohožemi.
Mansory také zapracoval na 4.8 twin-turbo motoru V8 a díky četným upravám nyní už nenabízí 520 koní a 700 Nm nýbrž 680 koní a 900 Nm točivého momentu. Mansory Panamera Turbo potřebuje ke zrychlení z 0 na 100 km/h jen 3,9 sekundy, přičemž ve zrychlování poleví až pči rychlosti 315 km / h.
Zdroj: Mansory
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.