Firma Mansory je známa svými úpravami modelů od Porsche a ke dnešku vydala první ladičský program pro faceliftované Porsche Panamera.
Mansory použilo kontroverzní recept na Porsche Panamera Turbo, který jak vidíte, přichází se širokou škálou vnějších změn. Díky tomu se může vylepšená Panamera pochlubit přepracovaným díly z uhlíkových vláken, širšími blatník, bočními prahy, ostře vypadající přední kapotou a LED světly pro denní svícení. Nechybí ani velké vstupy pro vzduch k motoru a sportovní výfukové potrubí.
Původní originální disky byly nahrazeny 22-palcovými kovanými koly s pneumatikami o rozměru 263/30/22 vpředu a 305/25/22 vzadu. V interiéru je spousta doplňků z uhlíkových vláken spolu s hliníkovými nášlapy pedálů, osvětlené prahové desky s nápisem "Mansory" a na zakázku vyšívanými podlahovými rohožemi.
Mansory také zapracoval na 4.8 twin-turbo motoru V8 a díky četným upravám nyní už nenabízí 520 koní a 700 Nm nýbrž 680 koní a 900 Nm točivého momentu. Mansory Panamera Turbo potřebuje ke zrychlení z 0 na 100 km/h jen 3,9 sekundy, přičemž ve zrychlování poleví až pči rychlosti 315 km / h.
Zdroj: Mansory
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.