Víme oficiální technické parametry nového Mustangu. Základem bude šestiválec s výkonem 300 koní. Prozatím nejsilnější verze bude mít 435 koní.
Základem se stane šestiválcový atmosférický agregát s objemem 3,7 litru a výkonem 223 kW (300 koní). O 10 koní navíc nabídne přeplňovaný čtyřválec. Ten má objem 2,3 litru a nese přídomek EcoBoost. Nabídne výkon 231 kW (310 koní) a maximum točivého momentu 434 N.m. Odkazuje tak na Mustang SVO z roku 1986, který měl stejný objem i počet válců, jen se lišil výkon, ten byl o 100 koní nižší.
Nejsilnějším agregátem bude jak jinak, osmiválec. Bude pod kapotou verze GT s pětilitrovým objemem a výkonem 313 kW (420 koní) a točivý moment bude dosahovat v maximu až 529 N.m. V nabídce se ještě objeví paket Performance. Díky němuž získá o 15 koní navíc.
Paket Performance však nebude jen pro vrcholovou verzi GT. Nabízet se bude i pro přeplňovaný čtyřválec. Paket obsahuje upravený podvozek s tužším nastavením, propracovanější chlazení motoru a přenastavená kontrola trakce. Celý tento balíček slibuje lepší zábavu na okruhu.
Zdroj: Ford
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.