Víme oficiální technické parametry nového Mustangu. Základem bude šestiválec s výkonem 300 koní. Prozatím nejsilnější verze bude mít 435 koní.
Základem se stane šestiválcový atmosférický agregát s objemem 3,7 litru a výkonem 223 kW (300 koní). O 10 koní navíc nabídne přeplňovaný čtyřválec. Ten má objem 2,3 litru a nese přídomek EcoBoost. Nabídne výkon 231 kW (310 koní) a maximum točivého momentu 434 N.m. Odkazuje tak na Mustang SVO z roku 1986, který měl stejný objem i počet válců, jen se lišil výkon, ten byl o 100 koní nižší.
Nejsilnějším agregátem bude jak jinak, osmiválec. Bude pod kapotou verze GT s pětilitrovým objemem a výkonem 313 kW (420 koní) a točivý moment bude dosahovat v maximu až 529 N.m. V nabídce se ještě objeví paket Performance. Díky němuž získá o 15 koní navíc.
Paket Performance však nebude jen pro vrcholovou verzi GT. Nabízet se bude i pro přeplňovaný čtyřválec. Paket obsahuje upravený podvozek s tužším nastavením, propracovanější chlazení motoru a přenastavená kontrola trakce. Celý tento balíček slibuje lepší zábavu na okruhu.
Zdroj: Ford
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.