Již brzy se ukončí výroba kabrioletu Mercedes-Benz G Cabrio a proto se v Německu již teď prodává edice na rozloučenou s názvem Final Edition.
Firma Brabus se ale nyní rozhodla, že také přispěje svou troškou do mlýna a představila tovární tuningový paket pro toto monstrum. Jedná se konkrétně o verzi G 500, která dostala novou masku chladiče, přední nárazník s kulatými mlhovkami, pásy LED diod pro denní svícení.
Na bocích si své místo našly větší nášlapné prahy a vůz dělají širší i vytažené blatníky. Zadní část vozidla dostala nárazník s imitaci difuzoru, třetí brzdové u náhradního kola a LED diodové zadní světlomety. To vše navíc doplňuje černý metalický lak karoserie a velká 19 palcová kola. V interiéru najdeme kožená sedadla s ručním prošíváním a všitými emblémy Brabus. Chybět nesmí ani dekory v černím klavírním laku a sportovní kožený volant.
Pod kapotou otevřeného Géčka se usídlili vidlicový osmiválec o objemu 6.1 litru se zvýšeným výkonem na hodnotu 462 koní a s 615 Nm točivého momentu. O cenovce zatím Brabus mlčí ale jistě to nebude málo.
zdroj: Brabus
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.