Již brzy se ukončí výroba kabrioletu Mercedes-Benz G Cabrio a proto se v Německu již teď prodává edice na rozloučenou s názvem Final Edition.
Firma Brabus se ale nyní rozhodla, že také přispěje svou troškou do mlýna a představila tovární tuningový paket pro toto monstrum. Jedná se konkrétně o verzi G 500, která dostala novou masku chladiče, přední nárazník s kulatými mlhovkami, pásy LED diod pro denní svícení.
Na bocích si své místo našly větší nášlapné prahy a vůz dělají širší i vytažené blatníky. Zadní část vozidla dostala nárazník s imitaci difuzoru, třetí brzdové u náhradního kola a LED diodové zadní světlomety. To vše navíc doplňuje černý metalický lak karoserie a velká 19 palcová kola. V interiéru najdeme kožená sedadla s ručním prošíváním a všitými emblémy Brabus. Chybět nesmí ani dekory v černím klavírním laku a sportovní kožený volant.
Pod kapotou otevřeného Géčka se usídlili vidlicový osmiválec o objemu 6.1 litru se zvýšeným výkonem na hodnotu 462 koní a s 615 Nm točivého momentu. O cenovce zatím Brabus mlčí ale jistě to nebude málo.
zdroj: Brabus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.