Tuningová firma Vorsteiner se po delší době opět připomenula veřejnosti, tentokrát s jejich novým projektem, jenž představuje přepracované Porsche 911 (997) Turbo.
Vorsteiner na již lehce starší model instaloval svůj aerodynamický balíček V-RT, který dodá už tak sportovní 911 ještě více agresivity. Balíček obsahuje například úplně nový přední nárazník z uhlíkových vláken, lepší brzdovou soustavu, přední spoiler a novou mřížka chladiče. Vzadu si své místo našel karbonový difuzor a velké křídlo ve stylu modelu GT3.
Aby to vše dobře ladilo, 911 Turbo Vorsteiner je obuto na 20-palcových hliníkových kolech s lesklým povrchem s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport. Co se týče změn v interiéru, tak zde se žádné novinky neobjevily, snad jen čtyři na zakázku vyšívané velurové podlahové rohože.
Zdroj: Vorsteiner
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.