Specialisti z tuningových firem JMS a Piecha Design se spojili, aby vytvořili jedinečnou úpravu sportovního německého vozu Mercedes SL, jenž nese přízvisko Avalange GT-R.
Tuningový balíček je navržen tak, aby se z "nudného" kabrioletu stal kus umění a na silnici jej nikdo nepřehlédl. SL Avalange GT-R je tak vybaven novým předním nárazníkem, novou mřížkou chladiče a páskem s LED diodami pro denní svícení. Podle obou společností jde hlavně v tomto případě o dokonalý styl a o dojem, který nevyvolá žádné jiné vozidlo.
Design je tak dále doplněn o aerodynamické boční prahy, leštěné hliníkové boční „ploutve“ a decentní zadní spoiler. Sportovní zadní nárazník a stylový difuzor je u těchto úprav již dnes samozřejmostí.
JMS a Piecha Design svůj tuningový balíček dají do prodeje přibližně v dubnu tohoto roku a to za částku přibližně 12,000 Eur. Obě společnosti budou také nabízet aktualizaci softwaru řídící jednotky motoru a další vylepšení výkonnosti, na ty si ale budeme muset ještě nějaký čas počkat.
Zdroj: JMS & Piecha design
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.