Dvorní úpravce Chevroletu, firma Callaway, představil nový tuningový programu pro již tak rychlý Chevrolet Camaro Z/28.
Vůz dostal pojmenování SC 652 a pod svou kapotou ukrývá 7,0-litrový V8 benzínový motor, který byl vybaven velkým kompresorem TVS2300. K tomu se přidalo i sání s vysokým průtokem, nový mezichladič a sportovní výfukový systém. Díky těmto úpravám, Camaro LS7 SC 652 produkuje celkový výkon 652 koní a 839 Nm točivého momentu. To je nárůst oproti sérii o slušných 147 koní a 188 Nm.
Motor je spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, díky čemuž tato americká raketa zrychlí z 0 – 96 km/h za 3,7 sekundy, čtvrt míle ujede za 11,5 sekundy a v ten okamžik už má na tachometru 199 km/h. Kromě vylepšení výkonu, je Camaro SC 652 vybaveno i „bohatší“ výbavou, takže v interiéru najdeme speciální vyšívané podlahové rohože, či individuálně číslovanou přístrojovou desku.
Výroba speciální verze s tímto tuningovým paketem bude údajně být omezena jen na deset kusů a tento balíček startuje na částce 19.995 dolarů.
Zdroj: Callaway
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.