Nejostřejší verze Volkswagenu Golf R poskytne své posádce maximum zábavy a skvělé jízdní parametry.
I tak se ale tunerské firmě ABT Sportsline zdá, že výkon Rkového Golfa nedosahuje patřičných výšin, a tak pro něj představilo nový ladící program.
Jak je patrné z přiložených snímků, vůz dostal kompletní styling karoserie, obsahující nový přední spoiler, přepracované mřížky chladiče a kryty předních světlomet. ABT také pro nejsilnějšího Golfa nabídne rozšířené boční prahy, zadní křídlo a sportovní difuzor. V neposlední řadě jsou zde atraktivní kryty vnějších zpětných zrcátek a kola ER-C z lehké slitiny s tmavým povrchem.
Pod kapotou se sice ocitne stejný přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválcový motor, ten byl ale navíc vybaven speciálně vyvinutou řídicí jednotkou, která umožňuje produkovat výkon 370 koní a 460 Nm točivého momentu. To znamená nárůst o 70 koní a 80 Nm oproti sérii. Ultra sportovní hatchback tak díky tomu může zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy, maximální rychlost se posune na hranici 265 km/h.
Zdroj: ABT Sportsline
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.