Za rok přijde na trh nová generace ostré Corvetty s označením ZR1. Ta bude rozpoznatelná už z dálky podle velkého masivního křídla. A jelikož se jedná o modelový rok 2018, po světě se už pohybují první maskované prototypy.
Karoserie se pochlubí masivním body kitem, který zdůrazní podstatu a sílu nové Corvetty. Stranou nesmíme nechat ani některé velmi důležité detaily, mezi něž se řadí fakt, že zadní křídlo bude nejspíš elektricky nastavitelné Koho by pak zajímala podoba vozu, může se podívat na odkaz na fotky. Přímo zde je vidět, jak agresivní Chevy vypadá.
Pod kapotou nejvýkonnější verze Corvetty se nachází 6,2litrový osmiválec LT5. Ve specifikaci ZR1 by měl vůz nabídnout výkon 700 koní Zamaskovaný prototyp disponuje také litými velkými koly v černém designu. Za nimi se ukrývají modré brzdové třmeny. Oproti klasické Corvette se vrcholné provedení dočká několika aerodynamických vylepšení.
Verze ZR1 bude představena v nadcházejících měsících, ale zatím je těžké říct, kdy přesně. O rok později se chystá uvedení konceptu Corvetty generace C8. Do roku 2020 bychom jí pak měli běžně vídat na silnicích.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.