Za rok přijde na trh nová generace ostré Corvetty s označením ZR1. Ta bude rozpoznatelná už z dálky podle velkého masivního křídla. A jelikož se jedná o modelový rok 2018, po světě se už pohybují první maskované prototypy.
Karoserie se pochlubí masivním body kitem, který zdůrazní podstatu a sílu nové Corvetty. Stranou nesmíme nechat ani některé velmi důležité detaily, mezi něž se řadí fakt, že zadní křídlo bude nejspíš elektricky nastavitelné Koho by pak zajímala podoba vozu, může se podívat na odkaz na fotky. Přímo zde je vidět, jak agresivní Chevy vypadá.
Pod kapotou nejvýkonnější verze Corvetty se nachází 6,2litrový osmiválec LT5. Ve specifikaci ZR1 by měl vůz nabídnout výkon 700 koní Zamaskovaný prototyp disponuje také litými velkými koly v černém designu. Za nimi se ukrývají modré brzdové třmeny. Oproti klasické Corvette se vrcholné provedení dočká několika aerodynamických vylepšení.
Verze ZR1 bude představena v nadcházejících měsících, ale zatím je těžké říct, kdy přesně. O rok později se chystá uvedení konceptu Corvetty generace C8. Do roku 2020 bychom jí pak měli běžně vídat na silnicích.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?