Za rok přijde na trh nová generace ostré Corvetty s označením ZR1. Ta bude rozpoznatelná už z dálky podle velkého masivního křídla. A jelikož se jedná o modelový rok 2018, po světě se už pohybují první maskované prototypy.
Karoserie se pochlubí masivním body kitem, který zdůrazní podstatu a sílu nové Corvetty. Stranou nesmíme nechat ani některé velmi důležité detaily, mezi něž se řadí fakt, že zadní křídlo bude nejspíš elektricky nastavitelné Koho by pak zajímala podoba vozu, může se podívat na odkaz na fotky. Přímo zde je vidět, jak agresivní Chevy vypadá.
Pod kapotou nejvýkonnější verze Corvetty se nachází 6,2litrový osmiválec LT5. Ve specifikaci ZR1 by měl vůz nabídnout výkon 700 koní Zamaskovaný prototyp disponuje také litými velkými koly v černém designu. Za nimi se ukrývají modré brzdové třmeny. Oproti klasické Corvette se vrcholné provedení dočká několika aerodynamických vylepšení.
Verze ZR1 bude představena v nadcházejících měsících, ale zatím je těžké říct, kdy přesně. O rok později se chystá uvedení konceptu Corvetty generace C8. Do roku 2020 bychom jí pak měli běžně vídat na silnicích.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.