Za rok přijde na trh nová generace ostré Corvetty s označením ZR1. Ta bude rozpoznatelná už z dálky podle velkého masivního křídla. A jelikož se jedná o modelový rok 2018, po světě se už pohybují první maskované prototypy.
Karoserie se pochlubí masivním body kitem, který zdůrazní podstatu a sílu nové Corvetty. Stranou nesmíme nechat ani některé velmi důležité detaily, mezi něž se řadí fakt, že zadní křídlo bude nejspíš elektricky nastavitelné Koho by pak zajímala podoba vozu, může se podívat na odkaz na fotky. Přímo zde je vidět, jak agresivní Chevy vypadá.
Pod kapotou nejvýkonnější verze Corvetty se nachází 6,2litrový osmiválec LT5. Ve specifikaci ZR1 by měl vůz nabídnout výkon 700 koní Zamaskovaný prototyp disponuje také litými velkými koly v černém designu. Za nimi se ukrývají modré brzdové třmeny. Oproti klasické Corvette se vrcholné provedení dočká několika aerodynamických vylepšení.
Verze ZR1 bude představena v nadcházejících měsících, ale zatím je těžké říct, kdy přesně. O rok později se chystá uvedení konceptu Corvetty generace C8. Do roku 2020 bychom jí pak měli běžně vídat na silnicích.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?