Jak bude vypadat produkční verze luxusního automobilu Aston Martin DB11? Odpovědět na tuto otázku nám může pomoci následující video.
Na oficiální podobu vozu si budeme muset počkat do příštího roku. DB11 by měl být totiž představen již na ženevském autosalonu.
Prozatím si ale můžeme prohlédnout vůz, který prochází testováním. Je sice dosti patrné, že vůz na sobě nese dosti maskovacích prvků. Je ale jasné, že se již nejedná o DB9 ale o jeho budoucího nástupce. Na následujícím odkazu si budete moci díky serveru motorahthority.com prohlédnout testovací DB11 na trati během testů.
ODKAZ K VIDEU
DB11 bude postaven na zcela nově vyvíjené platformě. O jeho pohon se bude starat motor Mercedes-Benz V8, který by mohl být doprovázen dalšími elektronickými systémy této německé automobilky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.