Nová generace pětkové řady od BMW se blíží a s ní i vrcholné provedení M5. To bylo naposledy včera přistiženo během krátkého testu na Nürburgringu.
Automobil nesl celkem kvalitní maskování, ale o tom, že máme tu čest s M5kou, nás utvrdily čtyři koncovky sportovního výfukového systému a nový přední nárazník se zamaskovanými přídavnými otvory. Nové BMW M5 má také kola z lehké slitiny, za nimiž se skrývá vysoce výkonný brzdový systém.
Další podrobnosti už k dispozici nejsou, zatím je známo, že příští M5 zhubne okolo 100 kg a využije zmodernizovaného motoru V8 twin-turbo 4,4l, který zřejmě nabídne výkon 626 koní. Další zajímavostí je taktéž fakt, že se vůbec poprvé v historii značky do nabídky dostane M5 s pohonem všech kol.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?