Od roku 2008 je Fiat 500 stále bez faceliftu. Jenže tohle auto facelift nepotřebuje. Jeho retro design nestárne. Přesto přijde modernizace.
Automobilka v rámci faceliftu jemně pozmění design, výrazně na to, aby byl rozeznat od předfaceliftové verze ale na druhou stranu jemně, aby se příliš nezměnila tvář a vizáž retro auta. Nejdůležitější změny ale chystají v oblasti motorů a technologií.
Zatím nemáme žádné oficiální přesné specifikace, co můžeme očekávat. Ale předpokládáme, že přijdou nové motory plnící přísnou emisní normu Euro 6, budou o něco výkonnější, příjde nový infotainment s vyspělejší konektivitou a také nové asistenty a komfortní prvky výbavy.
Jistě se i nabízí větší prostor pro individualizaci, která je poslední dobou sílícím trendem. Samozřejmě i interiér projde změnami, zvláště pak v designu a ergonomii. Novou 500 uvidíme už v polovině září na autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.