Vrcholná varianta Audi SQ7 byla přistižena při testovacích jízdách po Německu a také na okruhu Nürburgring.
Při pohledu na zamaskovaný prototyp je zřejmé, že oproti obyčejné Q7 se ultra silná verze SQ7 vyznačuje jinými otvory pro přívod vzduchu, silnějšími brzdami a sportovním výfukovým systémem se čtyřmi koncovkami.
Výkonnostní specifikace zatím zůstávají nepotvrzené, ovšem s odkazem na předchozí zprávy je dost možné, že vůz bude poháněm motorem V8 TDI e-turbo s objemem 4.0 nebo 4.2 litru. Pokud se to potvrdí, Audi SQ7 nabídne výkon 400 koní a zrychlení z 0 - 100 km / h za zhruba 5,5 sekundy.
Model SQ7 by mohl být nabízen také s twin-turbo 4,0-litrovým benzínovým osmiválcem, u něj však nejsou zveřejněny bližší výkonnostní parametry a také to, zda se jej vůbec u této verze dočkáme.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.