Vrcholná varianta Audi SQ7 byla přistižena při testovacích jízdách po Německu a také na okruhu Nürburgring.
Při pohledu na zamaskovaný prototyp je zřejmé, že oproti obyčejné Q7 se ultra silná verze SQ7 vyznačuje jinými otvory pro přívod vzduchu, silnějšími brzdami a sportovním výfukovým systémem se čtyřmi koncovkami.
Výkonnostní specifikace zatím zůstávají nepotvrzené, ovšem s odkazem na předchozí zprávy je dost možné, že vůz bude poháněm motorem V8 TDI e-turbo s objemem 4.0 nebo 4.2 litru. Pokud se to potvrdí, Audi SQ7 nabídne výkon 400 koní a zrychlení z 0 - 100 km / h za zhruba 5,5 sekundy.
Model SQ7 by mohl být nabízen také s twin-turbo 4,0-litrovým benzínovým osmiválcem, u něj však nejsou zveřejněny bližší výkonnostní parametry a také to, zda se jej vůbec u této verze dočkáme.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.