Vrcholná varianta Audi SQ7 byla přistižena při testovacích jízdách po Německu a také na okruhu Nürburgring.
Při pohledu na zamaskovaný prototyp je zřejmé, že oproti obyčejné Q7 se ultra silná verze SQ7 vyznačuje jinými otvory pro přívod vzduchu, silnějšími brzdami a sportovním výfukovým systémem se čtyřmi koncovkami.
Výkonnostní specifikace zatím zůstávají nepotvrzené, ovšem s odkazem na předchozí zprávy je dost možné, že vůz bude poháněm motorem V8 TDI e-turbo s objemem 4.0 nebo 4.2 litru. Pokud se to potvrdí, Audi SQ7 nabídne výkon 400 koní a zrychlení z 0 - 100 km / h za zhruba 5,5 sekundy.
Model SQ7 by mohl být nabízen také s twin-turbo 4,0-litrovým benzínovým osmiválcem, u něj však nejsou zveřejněny bližší výkonnostní parametry a také to, zda se jej vůbec u této verze dočkáme.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.