Vrcholná varianta Audi SQ7 byla přistižena při testovacích jízdách po Německu a také na okruhu Nürburgring.
Při pohledu na zamaskovaný prototyp je zřejmé, že oproti obyčejné Q7 se ultra silná verze SQ7 vyznačuje jinými otvory pro přívod vzduchu, silnějšími brzdami a sportovním výfukovým systémem se čtyřmi koncovkami.
Výkonnostní specifikace zatím zůstávají nepotvrzené, ovšem s odkazem na předchozí zprávy je dost možné, že vůz bude poháněm motorem V8 TDI e-turbo s objemem 4.0 nebo 4.2 litru. Pokud se to potvrdí, Audi SQ7 nabídne výkon 400 koní a zrychlení z 0 - 100 km / h za zhruba 5,5 sekundy.
Model SQ7 by mohl být nabízen také s twin-turbo 4,0-litrovým benzínovým osmiválcem, u něj však nejsou zveřejněny bližší výkonnostní parametry a také to, zda se jej vůbec u této verze dočkáme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?