Ve velké míře zamaskovaný McLaren 675LT byl natočen při drsném testování na okruhu Spa-Francorchamps.
Britský McLaren nedávno odhalil verzi Long Tail u modelu 650S na letošním ženevském autosalonu na začátku tohoto roku, ale předvýrobní kusy stále procházejí zkouškami. V současné době však testů neuniká ani silnější verze 675LT, jehož první kusy zamíří ke svým zákazníkům v červenci.
Auto má 3,8-litrový motor V8 s výkonem 675 koní a 700 Nm točivého momentu. K tomu si přidejte hmotnost 1230 kg a úsporu váhy 100 kg oproti sourozenci 650S Coupe. Ceny za 675LT začínají na částce 259.500 liber a jeho výroba bude omezena na 500 kusů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.