Ve velké míře zamaskovaný McLaren 675LT byl natočen při drsném testování na okruhu Spa-Francorchamps.
Britský McLaren nedávno odhalil verzi Long Tail u modelu 650S na letošním ženevském autosalonu na začátku tohoto roku, ale předvýrobní kusy stále procházejí zkouškami. V současné době však testů neuniká ani silnější verze 675LT, jehož první kusy zamíří ke svým zákazníkům v červenci.
Auto má 3,8-litrový motor V8 s výkonem 675 koní a 700 Nm točivého momentu. K tomu si přidejte hmotnost 1230 kg a úsporu váhy 100 kg oproti sourozenci 650S Coupe. Ceny za 675LT začínají na částce 259.500 liber a jeho výroba bude omezena na 500 kusů.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.