Fiat nedávno oznámil plány investovat miliardu dolarů do vývoje a výroby nové generace modelu Bravo, Linea a Stilo MultiWagon.
Současně s tím se objevily i snímky zamaskované verze nové generace Brava. V poslední době prochází testy a těžce maskovaný prototyp ukazuje pětidveřový hatchback s výraznější maskou chladiče, která je lemována ostře řezanými světlomety. Další podrobnosti o stylingu je těžké rozeznat, ale můžeme vidět nové dveře, zrcátka a dveře kufru.
Fiat byl relativně málomluvný o modelu, ale očekává se, že vyjede na stejné platformě, která je základem pro Fiat 500X a Jeep Renegade. O případném pohonu zatím nepadlo ani slovo, ale lze očekávat celou řadu známých benzínových a dieselových jednotek.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.