První snímky nové Škodovky Snowman jsou tu.
Sedmimístné SUV, které plánuje domácí automobilka ukázat až příští rok se již začíná prohánět na českých silnicích. V rámci utajení jej přemaskovali do podoby prodlouženého Yetiho. To inženýrům ze Škodovky umožňuje v klidu testovat základní komponenty.
Nové sedmimístné SUV bude jezdit na upravené platformě MQB. Délka by měla být zhruba 4,6 metru. Při porovnání s Yetim, který má 4,22 metru to bude již docela dlouhán. Nově vzniklý prostor poslouží pro umístění třetí řady sedadel. Popřípadě v pětimístné verzi pro rozměrnější zavazadlový prostor.
Zatím se počítá, že standardně bude Snowmen v pětimístné verzi zatímco ta sedmimístná bude za příplatek. Pohon by měl být ve standardu jen předních kol. Na přání bude samozřejmě čtyřkolka. O motorech zatím můžeme jen spekulovat. Zřejmě si některé agregáty vypůjčí od nového Superbu třetí generace.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.