Jeden pozorný zahraniční automobilový fanoušek nafotil tajemný prototyp Koenigseggu, který z části vypadá jako evoluční verze drsného One: 1.
Dle některých spekulací by se však mohlo také jednat o brzy představený ultimátní Koenigsegg Regera. Ten se má ukázat na letošním březnovém ženevském autosalonu a právě tohle by mohla být testovací mula, na které se vylaďují poslední detaily. Mezi zajímavé prvky patří například růžové brzdové třmeny a pozměněné přední otvory pro přívod vzduchu.
Pokud by se jednalo o pouhou "úpravu" současného One: 1, pod jeho kapotou čekejme 5,0-litrový osmiválec. Ten ve standardu dodává 1341 koní a 1371 Nm točivého momentu, což stačí na zrychlení z 0-400kmh za 20 sekund. Případná Regera ale má být ještě rychlejší a svými parametry by se mohla dostat nad úroveň One: 1. Sami jsme tak hodně zvědavi, co nám Koenigsegg v Ženevě ukáže.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?