Jeden pozorný zahraniční automobilový fanoušek nafotil tajemný prototyp Koenigseggu, který z části vypadá jako evoluční verze drsného One: 1.
Dle některých spekulací by se však mohlo také jednat o brzy představený ultimátní Koenigsegg Regera. Ten se má ukázat na letošním březnovém ženevském autosalonu a právě tohle by mohla být testovací mula, na které se vylaďují poslední detaily. Mezi zajímavé prvky patří například růžové brzdové třmeny a pozměněné přední otvory pro přívod vzduchu.
Pokud by se jednalo o pouhou "úpravu" současného One: 1, pod jeho kapotou čekejme 5,0-litrový osmiválec. Ten ve standardu dodává 1341 koní a 1371 Nm točivého momentu, což stačí na zrychlení z 0-400kmh za 20 sekund. Případná Regera ale má být ještě rychlejší a svými parametry by se mohla dostat nad úroveň One: 1. Sami jsme tak hodně zvědavi, co nám Koenigsegg v Ženevě ukáže.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.