Poslední dobou jsou na silnici čím dál častěji vídány maskované prototypy Mercedesu A-Class. Facelift nejmenšího modelu značky se již blíží.
Mercedes A-Class je na trhu už poměrně dlouho, zub času se na něm už podepsal a tak, aby udržel krok s konkurencí v podobě Audi A3, musí prodělat omlazující kůru. Kromě svěžího designu by se měl dočkat i dalších změn, které by mohli pomoci v prodejích.
Nejmenší model Mercedesu je a byl vždy dosti podobný s větším Mercedesem B-Class. Lze tedy očekávat, že od něj, jakožto dříve faceliftovaného, si převezme jeho obměněnou paletu motorů a nové techniky, kterou nabízí.
Počítat tak můžeme s čtyřválci, přičemž základní bude 1,5 litrový s výkonem 90 koní, dále nebude chybět ani dvoulitr s výkonem už podstatně větším, tedy 211 koní a maximem točivého momentu 350 N.m. Na první oficiální informace si však ještě chvíli budeme muset počkat…
Zdroj: Worldcarfans.com
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.