Poslední dobou jsou na silnici čím dál častěji vídány maskované prototypy Mercedesu A-Class. Facelift nejmenšího modelu značky se již blíží.
Mercedes A-Class je na trhu už poměrně dlouho, zub času se na něm už podepsal a tak, aby udržel krok s konkurencí v podobě Audi A3, musí prodělat omlazující kůru. Kromě svěžího designu by se měl dočkat i dalších změn, které by mohli pomoci v prodejích.
Nejmenší model Mercedesu je a byl vždy dosti podobný s větším Mercedesem B-Class. Lze tedy očekávat, že od něj, jakožto dříve faceliftovaného, si převezme jeho obměněnou paletu motorů a nové techniky, kterou nabízí.
Počítat tak můžeme s čtyřválci, přičemž základní bude 1,5 litrový s výkonem 90 koní, dále nebude chybět ani dvoulitr s výkonem už podstatně větším, tedy 211 koní a maximem točivého momentu 350 N.m. Na první oficiální informace si však ještě chvíli budeme muset počkat…
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?