Tajemný Prototyp Astou Martin Vantage byl po delší době spatřen při testování na mokrém Nürburgringu.
Zpočátku to vypadalo, že testováním probíhá jen podvozek pro další generaci Vantage, ovšem nyní se zdá, se jedná o okruhově zaměřenou verzi současné generace Vantage V12 GT3. Ta by měla nést označení označení V12 Vantage S GT3 a tento model bude pravděpodobně využívat karoserii z uhlíkových vláken a hořčíková kola. Šéf inženýrství u Astonu Martin, Ian Minards, již dříve potvrdil, že neojstřejší provedení shodí oproti dosavadnímu nejrychlejšímu Vantage rovných 100 kg.
Výkon má poskytovat 6,0-litrový motor V12, u nějž se zvýší výkon z 565 na zhruba 600 koní. Snížení váhy umožní Astonu zrychlit z 0-100 km / h pod 4 sekundy, přičemž maximálka dosáhne minimálně hranice 300 km/h. Je pravděpodobné, že Aston Martin představí ostrou verzi V12 Vantage S GT3 v březnu roku 2015 na autosalonu v Ženevě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.