Tajemný Prototyp Astou Martin Vantage byl po delší době spatřen při testování na mokrém Nürburgringu.
Zpočátku to vypadalo, že testováním probíhá jen podvozek pro další generaci Vantage, ovšem nyní se zdá, se jedná o okruhově zaměřenou verzi současné generace Vantage V12 GT3. Ta by měla nést označení označení V12 Vantage S GT3 a tento model bude pravděpodobně využívat karoserii z uhlíkových vláken a hořčíková kola. Šéf inženýrství u Astonu Martin, Ian Minards, již dříve potvrdil, že neojstřejší provedení shodí oproti dosavadnímu nejrychlejšímu Vantage rovných 100 kg.
Výkon má poskytovat 6,0-litrový motor V12, u nějž se zvýší výkon z 565 na zhruba 600 koní. Snížení váhy umožní Astonu zrychlit z 0-100 km / h pod 4 sekundy, přičemž maximálka dosáhne minimálně hranice 300 km/h. Je pravděpodobné, že Aston Martin představí ostrou verzi V12 Vantage S GT3 v březnu roku 2015 na autosalonu v Ženevě.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.