Tajemný Prototyp Astou Martin Vantage byl po delší době spatřen při testování na mokrém Nürburgringu.
Zpočátku to vypadalo, že testováním probíhá jen podvozek pro další generaci Vantage, ovšem nyní se zdá, se jedná o okruhově zaměřenou verzi současné generace Vantage V12 GT3. Ta by měla nést označení označení V12 Vantage S GT3 a tento model bude pravděpodobně využívat karoserii z uhlíkových vláken a hořčíková kola. Šéf inženýrství u Astonu Martin, Ian Minards, již dříve potvrdil, že neojstřejší provedení shodí oproti dosavadnímu nejrychlejšímu Vantage rovných 100 kg.
Výkon má poskytovat 6,0-litrový motor V12, u nějž se zvýší výkon z 565 na zhruba 600 koní. Snížení váhy umožní Astonu zrychlit z 0-100 km / h pod 4 sekundy, přičemž maximálka dosáhne minimálně hranice 300 km/h. Je pravděpodobné, že Aston Martin představí ostrou verzi V12 Vantage S GT3 v březnu roku 2015 na autosalonu v Ženevě.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?