Únavné poodhalování britského kladiva na německou prémii, bylo předčasně ukončeno. U Jaguaru nebyli dostatečně opatrní a při přeletu nad Londýnem, nezamaskovaný Jaguaru XE na plošině pod vrtulníkem, neunikl fotoaparátům dole pod ním.
Automobilka se neostýchala postupně odhalovat XE několik měsíců. Nejhorší na tom je, že až na pár ojedinělých výjimek, neukázala z nového XE nic významného. Jak velmi opatrně odhalovala milimetry chystané novinky, tak včera večer neměla problém ukázat auto rovnou celé.
Celá akce byla trochu v plánu zvýšení mediálního rozruchu kolem samotné premiéry, která proběhne ještě dnes večer. Zřejmě chtěli britské potenciální zákazníky upozornit na plánovanou premiéru v Paříži. Zřejmě však podcenili „ty dole“ a zejména jejich fotoaparáty. Díky některý z nich, si teď můžeme prohlédnout nového Jaguára v poměrně dobré kvalitě.
Jaguar XE má vysoké ambice. Chce oslovit zákazníky automobilek jako je Audi, BMW, Mercedes-Benz nebo Lexus. Hlavní zbraně jsou renomé značky, design, úsporné a výkonné motory a moderní technika. Úspěch na domácím trhu je téměř jistý, ale úspěch v Evropě jistý rozhodně není. Oficiální odhalení proběhne ještě dnes večer. Proto sledujte AutoRoad.cz a náš Facebook.
Zdroj: XEforums.co.uk
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.