Válka mezi malými MPV doslova zuří a každá automobilka, která má ve své modelové nabídce právě malé MPV, tak se snaží bý tou nejlepší.
Válka mezi malými MPV doslova zuří a každá automobilka, která má ve své modelové nabídce právě malé MPV, tak se snaží bý tou nejlepší. V poslední době se doslova roztrhl pytel s přifouklými rodinnými modely, takže zde máme například Citroen C4 Piccaso a nebo Volkswagen Golfu Sportsvan. Právě proti němu a i dalším se brzy postaví faceliftovaný Ford C-Max, který byl do výroby vpuštěn už před pěti lety.
Nyní je tedy potřeba po delších letech vůz omladit a včera se podařilo špionážním fotografům nafotit pár snímků, jak přibližně bude C-Max vypadat. Model přijme novou přední masku s lichoběžníkovou mřížkou a pozměněnými přívody vzduchu. Tento model také dostane mlhové světlomety. Stylingové změny jsou i v zadní části, změnou prošly i zadní světlomety.
O nabídce pohonných jednotek zatím nepadlo ani slovo, ale jak to tak bývá, očekávat lze bežnou nabídku motorizací od ostatních modelů. V nabídce se tak ukáže nejspíše úsporný zážehový motor o objemu 1,0 litru EcoBoost a 1.6 a 2,0 litrový motor TDCi.
zdroj: Worldcarfans.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.