Na fotografiích zveřejněných serverem worldcarfans.com, je zachycen Volkswagen Golf tvářící se jako GTI, přitom o GTI zřejmě nejde. Určitě ne o obyčejné GTI.
V Německu byl tento červený Golf zachycen jak na obyčejných silnicích, tak i na Nürburgringu, kde se ostře proháněl. Teď vyvstává otázka, co to vlastně je za sportovního Golfa? V nabídce máme několik hot hatchů od Volkswagenu. Konkrétně GTI, GTI Performance a nejvýkonnější Golf R.
Máme hned dvě nabídky řešení. První je, že se jedná o ještě ostřejší verzi Golfu R, pod pracovním názvem Golf R Evo, který by mohl nabídnout o nějakých 10% vyšší výkon. O Golfu R Evo se mluvilo na začátku tohoto roku.
Druhá varianta by mohla být přesnější. Podle loga na čelní mřížce lze usoudit, že půjde o „vyladěné“ GTI. Jednalo by se o Golf GTI Club Sport, který by měl být odlehčená verze GTI s nižším podvozkem a výraznějším bodykitem.
Ať to bude Golf GTI Club Sport nebo Golf R Evo, tak se jeho premiéry dočkáme na letošním srazu u jezera Wörthersee, kde ostatně, koncern Vokswagen včetně České Škodovky, něco zajímavého představí každý rok.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.