Na fotografiích zveřejněných serverem worldcarfans.com, je zachycen Volkswagen Golf tvářící se jako GTI, přitom o GTI zřejmě nejde. Určitě ne o obyčejné GTI.
V Německu byl tento červený Golf zachycen jak na obyčejných silnicích, tak i na Nürburgringu, kde se ostře proháněl. Teď vyvstává otázka, co to vlastně je za sportovního Golfa? V nabídce máme několik hot hatchů od Volkswagenu. Konkrétně GTI, GTI Performance a nejvýkonnější Golf R.
Máme hned dvě nabídky řešení. První je, že se jedná o ještě ostřejší verzi Golfu R, pod pracovním názvem Golf R Evo, který by mohl nabídnout o nějakých 10% vyšší výkon. O Golfu R Evo se mluvilo na začátku tohoto roku.
Druhá varianta by mohla být přesnější. Podle loga na čelní mřížce lze usoudit, že půjde o „vyladěné“ GTI. Jednalo by se o Golf GTI Club Sport, který by měl být odlehčená verze GTI s nižším podvozkem a výraznějším bodykitem.
Ať to bude Golf GTI Club Sport nebo Golf R Evo, tak se jeho premiéry dočkáme na letošním srazu u jezera Wörthersee, kde ostatně, koncern Vokswagen včetně České Škodovky, něco zajímavého představí každý rok.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?