Zbrusu nové surové BMW M4 Cabrio, které se představí příští měsíc v New Yorku na tamním autosalonu, bylo zachyceno na snímcích serveru worldcarfans.com
Na Nürburgringu se velmi často prohání pečlivě zamaskované prototypy různých výrobců včetně BMW. To plánuje doplnit svou divizi sportovních modelů M o kabriolet, který bude vycházet z modelu M4 a tudíž bude sdílet i stejnou techniku.
Zajímavé je, že toto M4 Cabrio, prohánějící se na Nürburgringu, je snad nejméně maskovaný prototyp, který jsme mohli za poslední dobu vidět. Spekuluje se o tom, že nová M4 Coupé bude mít nikoliv plátěnou střechu, ale po vzoru BMW Z4, pevnou. Z obrázků, které jsou k dispozici, toto tvrzení lze potvrdit, však posuďte sami.
Co víme téměř s jistotou je použitý motor. Zřejmě se nestane změna a pod kapotu dostane šestiválec o objemu 3.0 litru, tedy stejný agregát, jaký má sourozenec M4 a bratranec M3. Můžeme se tak těšit na nálož 431 koní (317 kW) a 550 Nm, které tento dvojitě přeplňovaný třílitr vyprodukuje v doprovodu jadrného zvuku.
Svou premiéru si M4 Cabrio odbyde letos v dubnu na autosalonu v New Yorku. Do prodeje by se mohl dostat v druhé polovině tohoto roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.