Zbrusu nové surové BMW M4 Cabrio, které se představí příští měsíc v New Yorku na tamním autosalonu, bylo zachyceno na snímcích serveru worldcarfans.com
Na Nürburgringu se velmi často prohání pečlivě zamaskované prototypy různých výrobců včetně BMW. To plánuje doplnit svou divizi sportovních modelů M o kabriolet, který bude vycházet z modelu M4 a tudíž bude sdílet i stejnou techniku.
Zajímavé je, že toto M4 Cabrio, prohánějící se na Nürburgringu, je snad nejméně maskovaný prototyp, který jsme mohli za poslední dobu vidět. Spekuluje se o tom, že nová M4 Coupé bude mít nikoliv plátěnou střechu, ale po vzoru BMW Z4, pevnou. Z obrázků, které jsou k dispozici, toto tvrzení lze potvrdit, však posuďte sami.
Co víme téměř s jistotou je použitý motor. Zřejmě se nestane změna a pod kapotu dostane šestiválec o objemu 3.0 litru, tedy stejný agregát, jaký má sourozenec M4 a bratranec M3. Můžeme se tak těšit na nálož 431 koní (317 kW) a 550 Nm, které tento dvojitě přeplňovaný třílitr vyprodukuje v doprovodu jadrného zvuku.
Svou premiéru si M4 Cabrio odbyde letos v dubnu na autosalonu v New Yorku. Do prodeje by se mohl dostat v druhé polovině tohoto roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.