Server Worldcarsfans.com uveřejnil fotografie, na kterých je zachyceno nové Audi R8 při testování na Nürburgringu.
Zamaskovaný prototyp nové generace supersportovního Audi R8, testovali inženýři z Ingolstadtu na vyhlášeném německém okruhu Nürburgring. Z fotek lze odvodit základní rysy nové "erosmičky". I přes silné maskování, můžeme vidět agresivní přední masku s výraznou mřížkou, která je lemována hranatými světlomety a mohutnými otvory pro sání vzduchu. Výraznější budou i blatníky a také aktivní zadní spoiler. Zadní části pak budou dominovat štíhlé zadní světla a agresivní zadní difuzor. Samozřejmě nebudou chybět čtyři výrazné koncovky výfuku.
Základní motorizací bude zřejmě aktuálně používaný 4.2 litrový V8 agregát, s výkonem 430 koní (316 kW) a 430 Nm. Silnější verze by opět mohla dostat surový V10 agregát s objemem 5.2 litru, produkující 525 koní a 530 Nm. Počítejte však s tím, že výkony narostou minimálně o 5-10% oproti stávajícím hodnotám.
O přenos síly na vozovku se bude starat pohon všech kol se systémem quattro. Převodovka bude buďto šestistupňová manuální, nebo sedmi (možná i osmy) stupňový dvouspojkový automat. Nová generace Audi R8 by měla jít do výroby v druhé polovině tohoto roku. Proslýchá se však, že se zahájení výroby, kvůli nějakým změnám zpozdí, a to až o půl roku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.