Server Worldcarsfans.com uveřejnil fotografie, na kterých je zachyceno nové Audi R8 při testování na Nürburgringu.
Zamaskovaný prototyp nové generace supersportovního Audi R8, testovali inženýři z Ingolstadtu na vyhlášeném německém okruhu Nürburgring. Z fotek lze odvodit základní rysy nové "erosmičky". I přes silné maskování, můžeme vidět agresivní přední masku s výraznou mřížkou, která je lemována hranatými světlomety a mohutnými otvory pro sání vzduchu. Výraznější budou i blatníky a také aktivní zadní spoiler. Zadní části pak budou dominovat štíhlé zadní světla a agresivní zadní difuzor. Samozřejmě nebudou chybět čtyři výrazné koncovky výfuku.
Základní motorizací bude zřejmě aktuálně používaný 4.2 litrový V8 agregát, s výkonem 430 koní (316 kW) a 430 Nm. Silnější verze by opět mohla dostat surový V10 agregát s objemem 5.2 litru, produkující 525 koní a 530 Nm. Počítejte však s tím, že výkony narostou minimálně o 5-10% oproti stávajícím hodnotám.
O přenos síly na vozovku se bude starat pohon všech kol se systémem quattro. Převodovka bude buďto šestistupňová manuální, nebo sedmi (možná i osmy) stupňový dvouspojkový automat. Nová generace Audi R8 by měla jít do výroby v druhé polovině tohoto roku. Proslýchá se však, že se zahájení výroby, kvůli nějakým změnám zpozdí, a to až o půl roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.