Server Worldcarsfans.com uveřejnil fotografie, na kterých je zachyceno nové Audi R8 při testování na Nürburgringu.
Zamaskovaný prototyp nové generace supersportovního Audi R8, testovali inženýři z Ingolstadtu na vyhlášeném německém okruhu Nürburgring. Z fotek lze odvodit základní rysy nové "erosmičky". I přes silné maskování, můžeme vidět agresivní přední masku s výraznou mřížkou, která je lemována hranatými světlomety a mohutnými otvory pro sání vzduchu. Výraznější budou i blatníky a také aktivní zadní spoiler. Zadní části pak budou dominovat štíhlé zadní světla a agresivní zadní difuzor. Samozřejmě nebudou chybět čtyři výrazné koncovky výfuku.
Základní motorizací bude zřejmě aktuálně používaný 4.2 litrový V8 agregát, s výkonem 430 koní (316 kW) a 430 Nm. Silnější verze by opět mohla dostat surový V10 agregát s objemem 5.2 litru, produkující 525 koní a 530 Nm. Počítejte však s tím, že výkony narostou minimálně o 5-10% oproti stávajícím hodnotám.
O přenos síly na vozovku se bude starat pohon všech kol se systémem quattro. Převodovka bude buďto šestistupňová manuální, nebo sedmi (možná i osmy) stupňový dvouspojkový automat. Nová generace Audi R8 by měla jít do výroby v druhé polovině tohoto roku. Proslýchá se však, že se zahájení výroby, kvůli nějakým změnám zpozdí, a to až o půl roku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?