V roce 2015 bychom se mohli od automobilky Porsche dočkat nové generace modelu 911 GT3 RS, protože jak to tak vypadá, její generace se už pilně testuje v běžném provozu.
Špionážní fotografové zachytili vůz, který sice nápadně připomíná slabší 911 Turbo, ale oproti němu má tento zachycený kus velké přívody vzduchu na stranách, velké zadní křídlo a velká kola z lehkých slitin z modelu 918 Spyder. Tyto detaily značí, že se jedná o nejsilnější variantu modelové řady 911, kterou bude verze GT3 RS.
Aby toho nebylo málo, dalším poznávacím znakem je centrální duální výfukový systém a velké vstupy pro vzduch v zadním nárazníku. Dle zatím neoficiálních zpráv nové Porsche 911 GT3 RS bude nabízeno pouze s automatickou převodovkou PDK, která bude řádně přepracována. Otázkou zůstává, jaký motor se bude starat o pohon nejsilnější verze. Zatím se počítá se 3.8- litrovým šestiválcem, který poskytne výkon více než 475 koní
Kromě výše uvedených změn se také 911 GT3 RS dočká výrazného úbytku na váze. Porsche chystá na novou generaci instalovat lehčí panely karoserie, karbonové doplňky v kabině a také tenčí skla.
K oficiálnímu odhalení zcela nového Porsche 911 GT3 RS by mohlo dojít v říjnu roku 2014, a to na pařížském autosalonu.
zdroj: Worldcarfans.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.