Pohotový špionážní fotografové ze serveru WorldCarFans dokázali ulovit hned několik fotek nové generace modelu Audi TT, která se proháněla po testovací trati v Německu.
Vůz byl zachycen téměř bez maskování a jak to tak vypadá, nová generace sportovního kupé od Audi bude vypadat zase o něco sportovněji. Změny lze spatřit například na nových předních reflektorech nebo přepracované přední masce chladiče.
Audi TT vyjede na nové podvozkové platformě MQB, kterou poskytl koncern Volkswagen, přičemž paleta motorizací bude u nového TT poměrně pestrá. K dispozici bude základní 1,8 - litrový TFSI motor s výkonem 180 koní, dále 2,0 - litrový motor TFSI s výkonem 220 koní a nakonec nebude chybět ani varianta TT – RS, pod jejíž kapotou očekávejme pětiválcový motor s výkonem 380 koní.
Pohled do kabiny nové Audi TT byl odhalen již minulý měsíc na veletrhu CES v Las Vegas a asi největším vrcholem byl masivní 12,3“ velký TFT displej. Interiér dostane nový sportovní volant, přepracovanou palubní desku, hliníkové obložení a sportovních sedadla.
Třetí generace Audi TT bude odhalen příští měsíc na 84. ročníku autosalonu v Ženevě.
Zdroj: Worldcarfans.comMladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.