Mercedes plně pokračuje ve vývoji nového modelu V, který nahradí stávající Viano.
Zatímco exteriér zachovává stále hranaté tvary, kabina se může pochlubit vyššími kvalitními materiály a lepším designem. Palubní deska by měla obsahovat dekory dřeva a kovu a bude na ní volně stát COMAND displej. Tento model bude mít také lepší uspořádaní čtyř samostatných zadních sedadel, která budou vybavena středovou konzolí a případně i výklopným stolečkem.O motorizacích toho moc nevíme, ale informace naznačují, že by model mohl nabídnout 2,1 litrový čtyřválcový diesel. Motory budou spojeny se sedmi a devíti stupňovou automatickou převodovku, která může být spojena s volitelným systémem pohonu všech kol.Mercedes-Benz novým modelem V nahradí i ne moc populární model R.
Zdroj: WorldCarFans.com, Automedia
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.