Koncept nového Subaru WRX se ukázal na autosalonu v New Yorku a už tu máme jeho prototyp řádící na Nurburgringu.
Oblíbené "zelené peklo" v Nürburgringu je tradičním testovacím místem snad všech sportovních vozů. Jinak tomu není ani u Subaru, které plánuje sportovní sedan se jménem WRX.
Koncept této připravované novinky jsme viděli docela nedávno, na autosalonu v New Yorku, a díky tomu víme, že půjde o docela svébytný model, ne jen úpravu některého ze současných vozů. Z videa je patrné, že dramatičnost celého pojetí bude znatelně menší. Pod kapotou se očekává silně přeplňovaný dvoulitrový benzín, který by mohl dodávat kolem 270 koní. Pohon bude, jak je u Subaru bontónem, na všechna čtyři kola.
Novinka by mohla v plné oficialitě spatřit světlo světa příští rok.
Zdroj: Carscoops
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?