Peugeotu unikl snímek pracovní verze nástupce modelu 308. Přinesl jej server AutoExpress.co.uk. Ze snímku je zřejmá příslušnost nového designového směru předvedeného na konceptu SR1.
Tento nový design vzniká pod vedením novopečeného šéfdesignéra automobilky se lvem ve znaku, Gillese Vidala. Prvním sériovým modelem uplatňující tento vzhled je v tomto týdnu ukázaný 508.
Nástupce modelu 308, praděpodobně bude označen jako 309, se má na trhu objevit až v roce 2013. Verze zobrazená na snímku je třídveřový hatchback ale jistě bude k mání i pětidveřová verze a nejspíše i kombi.
Design přídě je velice podobný právě studii SR1, což je dobrá zpráva. Pryč je snad doba rozšklebených čelních tlam. Zádi třídveřové verze bude dominovat světlomet zasahující poměrně hluboko do boku.
O technice kterou typ 309 bude využívat lze jen spekulovat. Pravděpodobně dostane downsizingové zážehové jednotky a naftové HDi v objemech 1,4 a 1,6 litru.
zdroj: www.AutoExpress.co.uk
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?