Mistr N3 se chystá do Francie

Smékal, Egon - Mastacan,Jan
Smékal, Egon - Mastacan,Jan, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Zuzana Eliášová 24. září 2010 22:49
Sdílej:

Za nedlouho začíná poslední sprint sezony, ve kterém se bude rozhodovat. To se ale netýká třídy N3. Egon Smékal, se spolujezdcem Davidem Šmeidlerem, rozhodl už na Barumce. V rozhovoru se Smékalem se mimo jiné dozvíte, jak to teda vlastně je s tou Příbramí.

Proč vynecháváš poslední MMČR sezóny Rally Příbram?Díky tomu, že se nám podařilo získat titul pro letošní rok ve třídě N3 předčasně, přehodnotil jsem závěr sezóny, kde hlavní prioritou bude závod ve Francii Rallye d‘Antibes. Přesto se tvé jméno objeví na startovce v Jeseníkách a Vsetíně. Titul ve velkém mistráku ti nestačí, tak jsi přesedlal na sprinty?Ve sprintech se ukážu hlavně kvůli testování. Jeseníky se jedou týden před Antibes a ještě potřebuji definitivně doladit podvozek na tuto náročnou soutěž. Jeseníky jsou k tomuto účelu ideální soutěží. Vsetín pak zůstává trochu otevřený. Definitivní rozhodnutí padne až po Francii, podle aktuálního stavu vozu a mé osoby. Přece jen se Vsetín jede hned o týden později. Takže to budou velice náročné tři víkendy.  Proč Azurové pobřeží a Rallye d‘Antibes?Protože pro mě je Antibes nejvíc. Jezdí se tady na tratích starého Monte Carla, kde se dnes už ani Monte téměř nejezdí. Letos se na Monte jelo z klasiky akorát Col de Turini a Lantosque a pro představu bych jen řekl, že tyto zkoušky patří k těm jednodušším.  Je to skutečný extrém jak délkou, tak náročností tratí. A já jsem spíš takový ten horský typ. Navíc se jede po sezóně, takže je to pro mě ještě navíc taková odměna za vydařenou sezónou.   Jakého výsledku chceš na jihu Francie dosáhnout?Této soutěže jsem se v minulosti zúčastnil už dvakrát a v loňském roce se nám podařila vyhrát naše třída. Takže letos bych chtěl bojovat znovu o takové umístění. Minulý rok nám přálo i trochu štěstí. Na první rychlostní zkoušce nám vytekl levý přední tlumič, a navíc náš největší soupeř domácí specialista na tuto soutěž Kandoyane na Cliu lehce havaroval a musel odstoupit. Takže letos čekám opět tuhý boj.Děkuju za rozhovor, hodně štěstí do testování i francouzské soutěže. Video z loňského roku:http://www.youtube.com/watch?v=aCR1wY4ZVtI 

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?