Člen juniorského týmu Citroenu Jevgenij Novikov se na českých tratích představil již na Valašké Rally, kdy usedl za volant Mitsubishi Lancer Evo IX. Tentokrát vystřídá auto japonského výrobce za Škodu Fabia S2000 z dílen italského A-Style Teamu a představí se na srpnové Barum Rally Zlín. Uvedl to ve svém rozhovoru pro server amrally.ru.
Jevgenij, donesla se k nám informace, že pojedete srpnovou Barum Rally Zlín. Je tomu tak?Ano, na Barum rally pojedeme.Barum rally je součástí Intercontinetal Rally Challenge, máš v plánu další starty v tomto seriálu, nebo pojedeš jen MMČR?Zatím nevím, uvidíme později.S jakým vozem se postavíš na start?Je jisté, že to bude Škoda Fabia S2000.Proč Škoda a ne třeba Peugeot?Škoda nám nabídla nejlepší podmínky.Který tým bude auto servisovat?Italský A-Style Rally Team.Tvůj start nemá tedy nic společného s továrním týmem Škoda Motorsport?Škoda nám poskytne jednoho ze svých inženýrů a v případě jakýchkoliv potíží přislíbila pomoc.V letošní sezoně vás ještě uvidíme ve Finsku, Barumce, Španělsku a ve Walesu?Ano je tomu tak. To jsou naše zajištěné starty v druhé polovině sezony. A jak to vypadá s případnými novými sponzory. Změnilo se něco v posledních měsících?V závěrečném závodě ve Walesu nás bude podporovat Citroen Russia.
zdroj: almrally.ru
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.