Člen juniorského týmu Citroenu Jevgenij Novikov se na českých tratích představil již na Valašké Rally, kdy usedl za volant Mitsubishi Lancer Evo IX. Tentokrát vystřídá auto japonského výrobce za Škodu Fabia S2000 z dílen italského A-Style Teamu a představí se na srpnové Barum Rally Zlín. Uvedl to ve svém rozhovoru pro server amrally.ru.
Jevgenij, donesla se k nám informace, že pojedete srpnovou Barum Rally Zlín. Je tomu tak?Ano, na Barum rally pojedeme.Barum rally je součástí Intercontinetal Rally Challenge, máš v plánu další starty v tomto seriálu, nebo pojedeš jen MMČR?Zatím nevím, uvidíme později.S jakým vozem se postavíš na start?Je jisté, že to bude Škoda Fabia S2000.Proč Škoda a ne třeba Peugeot?Škoda nám nabídla nejlepší podmínky.Který tým bude auto servisovat?Italský A-Style Rally Team.Tvůj start nemá tedy nic společného s továrním týmem Škoda Motorsport?Škoda nám poskytne jednoho ze svých inženýrů a v případě jakýchkoliv potíží přislíbila pomoc.V letošní sezoně vás ještě uvidíme ve Finsku, Barumce, Španělsku a ve Walesu?Ano je tomu tak. To jsou naše zajištěné starty v druhé polovině sezony. A jak to vypadá s případnými novými sponzory. Změnilo se něco v posledních měsících?V závěrečném závodě ve Walesu nás bude podporovat Citroen Russia.
zdroj: almrally.ru
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.