ROZHOVOR; Daniel Sordo v současné době bojuje s Mikkem Hirvonenem o třetí místo mezi jezdci. Jeho cíl pro nadcházející Rally Argentina je obrat jedničku Fordu o důležité body v boji o titul.
Jak jste spokojený se svojí rychlostí po prvních dvou šotolinových rallych na Kypru a v Portugalsku?Na Kypru jsem zcela spokojený nebyl. Bylo zde hodně pomalých úseků, na kterých jsme neměli grip. To se mi zrovna moc nelíbilo. Necítil jsem se úplně dobře, přestože moje C4ka nabízela pocit úplně skvělý. Nová specifikace Citroënu C4 je opravdu pokrok vpřed. Hlavním rozdílem je zadní zavěšení kol a také chod motoru.Další podnik MS se jede v Argentině, kde máte hodně fanoušků. Jaký výsledek byste si přál?Rally v Argentině je opravdu skvělá zábava. Tratě jsou krásné jak pro jezdce, tak i pro diváky. Krásná je i krajina. Zkoušky jsou navzájem také docela rozdílné. Jsou zde tratě, které jsou rychlé a široké, ale také tratě, které jsou úzké. Dalo by se říci, že je to jedna z nejhezčích soutěží roku. Je zde jedinečná atmosféra. Chtěl bych dojet na podiu a zabojovat s Hirvonenem. Letos zatím předvádíte velmi konzistentní výkony, když jste získal ve čtyřech podnicích 23 bodů. Jaké jsou cíle pro celý šampionát?Mým úkolem je získávat body pro tým. Citroën je momentálně s 24 bodovým náskokem na čele tabulky mezi týmy. Je to dobré, ale do cíle je ještě dlouhá cesta a my se musíme nadále pokusit zvyšovat náskok. Sebastian poměrně jednoznačně vede a já nejsem zase až tak daleko od Hirvonena. Jezdí také celkem konstantě, ale doufám, že se mi podaří jeho odstup stáhnout.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.